May 12, 2014

Testimoni Suffy Goat


"Salam, anak sy fully bf dah umur setahun 6bulan. Tidak suka pada susu formula. Saya ambil Suffy Goat utk diri sendiri kerana perlukan nutrien bagi meneruskan penyusuan anak sehingga 2 tahun. Alhamdulillah rezeki susu anak sentiasa cukup. Saya nak kongsi pasal anak saya yang tiba2 demam selsema selama seminggu kerana perubahan cuaca. Kahak dan batuk juga selsema tak hilang-hilang. Saya pun cuba beri Suffy Goat tp abahnya yg bagi. Minum pula dia bila demam. Saya bagi taknak minum. Habis segelas Suffy Goat. Dalam setengah jam lepas tu tiba2 dia muntah. Keluar lendir kahak panjang2. Alhamdulillah lepas muntah tu suhu badan dia pun turun, dah tak batuk lagi. Selsema pun kering. Alhamdulillah Allah sembuhkan selepas beri Suffy Goat. Syukur.. :)"



Pn Ila, Perak
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

"Salam dik, alhamdulillah akak bagi Suffy Goat pada anak akk yg abang tu ada masalah alergik, gatal-gatal pada mata, alah dengan habuk. Bila balik sekolah mesti mata merah bengkak2. Sebelum ni minum susu lembu je. Dah sebulan minum Suffy Goat nampak perubahan ketara sampai cikgu pun tegur kata mata dia dah makin ok. Alhamdulillah badan pun sihat. Nanti akak nak beli borong sekarton terus untuk sebulan ye "



Pn Ida, Kulim
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  


" Alhamdulillah anak sy lepas minum susu kambing ni ekzema dekat pipi dia dah kurang tak merah-merah dah. Sebelum ni minum susu ****** lepas minum terus merah pipi dia sampai ke mulut, nangis-nangis sampai tak boleh minum susu, sakit.. Dia tak tahan dengan susu tu. Minum Suffy Goat ni dah tam kerah, biji-biji dekat tepi bibir pun dah makin berkurang, lega sangat.. "
Pn Zila, Perlis
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar   
 
 " Anak akk yg kecil tu suka sembelit, lepas minum susu ni dah tak sembelit lagi, kesihatan pun baik jarang demam, akak nak order lebih ni sebab kawan akak pun nak :) "


Pn Shima, Alor Setar
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  


"Anak saya dulunya kerap selsema dan batuk berkahak sehingga sebulan sekali pasti ke hospital untuk ambik nebulizer bagi cairkan kahak. Pantang ada orang lain selsema atau batuk pasti anak saya turut berjangkit, sampai saya risau untuk bawa dia bergaul dengan orang lain. Sehinggalah saya memberi anak saya minum susu SUFFY GOAT selepas tengok di internet menyatakan kebaikan susu kambing dimana salah satunya meningkatkan imunisasi badan. Alhamdulilah..saya dapati antibodi anak saya sekarang semakin baik dan jarang sekali selsema. Dia juga semakin aktif dan saya juga tidak risau atau takut-takut untuk bawa dia bermain di luar. Kini saya mengandung anak kedua dan turut juga minum susu SUFFY GOAT untuk memberi khasiat yang terbaik untuk anak yang saya kandungkan ini, insyallah....."
Puan Nur Khalida, Selangor
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar   
 
         Pn Shazlin
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  



      Pn Fiza, Shah Alam  
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  




     Pn Juwairiah, Changlun Kedah
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  



    Perkongsian dari Puan Zarina, stokis Kuantan Pahang 



   En Saiful, KL
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

No comments:

Post a Comment