May 12, 2014

Testimoni Suffy Annis


"Assalam.. susu dah sampai, anak akk yg besar tingkatan 2 tu suka sgt susu Suffy, akk pun dah rasa. Memang sedap creamy2 macamtu kan, next time order nk frutti dgn suffy ye"



Pn Zara, Johor
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

" Anak akk yg adik tu tak tahan minum susu kambing, demam asyik on off, yg abg tu ok, alahan dia pun dah kurang. Lepas cuba Suffy Annis dalam tempoh 2minggu alhamdulillah adik ok tp yg abang pula cirit- birit. Jadi tak sama dua2 ni seorang kena bg susu lembu seorang lagi susu kambing. Lepas ni nak order setengah Suffy Annis dan setengah karton lg Suffy Goat ye. Akak berminat dgn susu ni sebab kandungannya yg kurang gula, dua2 anak pun suka, katanya sedap "

Pn. Ida, Kedah
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

No comments:

Post a Comment