May 12, 2014

Testimoni Halib's Goat


" Anak saya susah nak minum susu putih, fully bf lagi. Dah nak masuk dua tahun ni nak cuba bagi dia makanan tambahan yang berkhasiat. Cuba bagi Halib's Goat alhamdulillah dia suka habis secawan tiap kali minum. Yang bestnya lepas minum dia terus kentut panjang pulak tu.. hehe, memang dah takde kembung perut dah. Kalau time nak demam pun cepat2 saya berikan Halib's Goat, tak sampai sehari demamnya dah kebah, alhamdulillah "


Pn Nabila, Pulau Pinang
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

" Saya ibu yg masih menyusukan anak dan bercita-cita tinggi nak susukan anak sampai umur 2 tahun. Saya ambil Halib's Goat sbg supplemen sy utk penyusuan ini. Alhamdulillah mmg cepat kenyang, badan pun tak letih, rezeki susu juga makin bertambah untuk anak. Kalau tak sempat makan sebab sibuk dengan kerja lain sy ambil Halibs Goat sahaja memang dpt tahan lapar. Kalau stok dah habis rasa tak senang duduk asyik nak makan je, hehe "
 Ummi, Kuala Kangsar
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

 " Saya ada masalah sistem penghadaman dan selalu badan angin-angin. Tak tahan rasanya bila angin tak keluar.Sy berminat nak cuba Halib's Goat sebab ada kandungan Habbatussauda dan ianya susu kambing. Lepas cuba Halib's Goat tak sampai beberapa minit terus belahak dan kentut2. memang puas hati sangat, rasa selesa je badan "
ROzita, Sg. Petani
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

No comments:

Post a Comment