May 12, 2014

Testimoni Halib's Frutti






" Assalam... Anak akk masih bf dah setahun lebih, akak bagi Halib's Frutti ni sbg makanan tambahan bagi dia belajar minum susu lain nanti senang sikit proses nak cerai susu, lagipun akak bekerja. Alhamdulillah dia suka la, akak bagi sehari sekali je bagi dia dapat juga khasiat buah-buahan dan vitamin. Dia buang air besar pun ok, najis dia kuning elok macam biasa tak ada masalah sembelit "
Pn Zara, Johor
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar   
 
" Anak saya susah betul nak minum susu, yg dia suka air ribena je, dah umur 4 tahun, tiap-tiap hari nak air manis dan kordial je. Susu semua jenis dia tolak apalagi yang susu putih. Sayur pun tak suka makan. Saya dah cuba bagi Halib's Frutti tapi campur dalam nasi  dia. Mula-mula risau juga takut dia tak suka. Alhamdulillah dia tak perasan pun dan makan habis macam biasa! Saya nak order terusla sekarton memandangkan bulan depan sy ke luar negara "
Pn Intan, KL
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar   
 
" Anak saya dah lama minum Halib's penuh krim biasa tapi tiba-tiba sekarang dia ada masalah sembelit pula, mungkin sebab dah membesar dan makin aktif. Jadi sy cuba bagi Halib's Frutti. Alhamdulillah dah ok !! sebelum ni cuba juga tukar susu lain di pasaran tapi sembelit juga. Cuba susu kambing pun tak jadi juga. Jadi sy nak terus ambil sekarton macam biasa, tapi Halib's Frutti ye.. "

Pn Jamilah, Selangor
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar   
 
"Halibs Frutti..Hari ini oma Inas Mahsuri sediakan EBM utk inas campur dgn Halibs Frutti.Inas minum sambil tepuk2 tangan. Inas Mahsuri kalau dia makan/minum apa yg dia suka +sedap sesangat dia akan tepuk2 tangan :) Susu Halibs Frutti ni dirumus khas dgn pelbagai khasiat makanan sunnah seperti buah tin (buah yg diberkati), delima, madu, kismis, kurma, pisang, manggis dan betik, rasa mmg sedap. inas mahsuri masih lg breastfeed, Halibs Frutti ni sbg mknn tambahan utk dia.. Berminat sgt nak bg sbb terdpt banyak khasiat makanan sunnah.. Ada terpi AlQuran, disediakna oleh tgn2 org yg solat, menutup aurat, sentiasa dalam keadaan bersuci + berwudhuk, tak buat cerita sebabb sendiri dah tengok, adik pun kerja di kilang tersebut.. preggy nanti pun akan minum susu ni jugak. Terima kasih kpd pihak IMP yg dah berusaha untuk menyediakan makanan, mengeluarkan produk yg terbaik untuk umat Islam. Harap IMP akan berkembang maju dan akan sampai ke tahap semua umat Islam makan, guna, pakai, produk buatan orang Islam yg menjaga solat, adab, menutup aurat, suci dan bersih... Semoga dapat melahirkan umat Islam yang baik rohani, akhlak dan fizikal... "

  Pn Nadya, Kedah
Perkongsian dari Puan Nabilah, stokis Kuala Kangsar  

No comments:

Post a Comment